Pagina's

dinsdag 28 juli 2015

Terug van weggeweest



Jaren geleden had ik al een blog met de naam Langzaam, groener en bewust. Het ging voornamelijk over bezuinigen, consuminderen en ecologisch leven. Omdat er best wel veel bloggers waren die daar over blogde dacht ik toen al in de grote hype te zitten, maar die begon eigenlijk pas een jaar geleden, toen iedereen het ineens hip vond om op te ruimen, minder te hebben en verantwoordelijker te eten. We waren de voorlopers toen en we hadden het niet eens door. Op een gegeven moment raakte ik uitgekeken op het bloggen over dat soort zaken en misschien ook wel op het bloggen. En met één druk op de knop verwijderde ik het hele blog. 

En nu is er die hernieuwde belangstelling voor het bloggen, met een iets andere invalshoek, een diepgeworteld verlangen om mij dichter bij de natuur te bevinden, om de deur open te doen en buiten te zijn. Dat valt niet mee voor een stadse heks, maar ik heb (en met mij mijn partner) de vaste overtuiging dat wij onze droom waar gaan maken. Geen idee hoe lang het duurt en wat we er voor moeten doen en voor op moeten geven, we gaan er voor. En daar ga ik hier over bloggen. Maar natuurlijk ook nog even over mijn leven op dit moment. Een stadsheks met een drive!

Liefs, Haagje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten